Procedura postępowania przy zgłaszaniu odczytów liczników zimnej wody i ciepłej wody lub energii elektrycznej
- Odczyty wodomierzy powinny być zgłaszane przez lokatorów drogą e-mailową tylko i wyłącznie w sytuacji gdy stany liczników indywidualnych nie zostały spisane przez osobę odczytującą na zlecenie ZZK, zgodnie z wywieszonym zawiadomieniem na tablicy ogłoszeń, umieszczonej w budynku (np. w przypadku nieobecności najemcy w dniu odczytu):
- na koniec okresu rozliczeniowego I półrocza roku bieżącego tj. 30 czerwca – zgłoszenie powinno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 10 lipca roku bieżącego,
- na koniec okresu rozliczeniowego II półrocza roku bieżącego tj. 31 grudnia –zgłoszenie powinno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 10 stycznia roku następnego,
- Odczyty liczników energii elektrycznej należy zgłaszać w przypadku gdy najemca nie ma zawartej indywidualnej umowy z zakładami energetycznymi i ze zużycia energii elektrycznej jest rozliczany przez Zarząd Zasobu Komunalnego i gdy stany podliczników indywidualnych nie zostały spisane przez osobę odczytującą na zlecenie ZZK, zgodnie z wywieszonym zawiadomieniem na tablicy ogłoszeń, umieszczonej w budynku (np. w przypadku nieobecności najemcy w dniu odczytu).
- Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić w polach podając: imię i nazwisko lokatora, adres lokalu, datę odczytu oraz dane dotyczące liczników i ich stanów. Koniecznie należy podać informacje dotyczące wszystkich liczników zimnej i ciepłej wody, w które wyposażony jest lokal.
- Lokator zgłaszający odczyty z liczników przyjmuje odpowiedzialność za podane stany.
- Administratorem danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy.
Ma Pani/Pana prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych.Szczegółowe zasady przetwarzania danych można znaleźć TUTAJ