BOK czyli Biuro Obsługi Klienta – to biuro “pierwszego kontaktu” dla najemców lokali komunalnych. Zarząd Zasobu Komunalnego ma na terenie miasta siedem takich biur (cztery kolejne obsługują mieszkańców budynków zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania).

To właśnie do odpowiedniego BOK-u należy zgłaszać wszelkie sprawy związane z najmem lokali stanowiących własność miasta Wrocław, a także sprawy dotyczące budynków i terenów zewnętrznych w zarządzie ZZK.

W przypadku budynków wspólnot mieszkaniowych (przynajmniej jeden lokal  wykupiony na własność) wszelkie sprawy mieszkańcy powinni zgłaszać swoim zarządcom nieruchomości.

UWAGA: W czasie trwania epidemii Biura Obsługi Klienta pracują od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30

Najemcy lokali przyjmowani są przez pracowników BOK-ów w poniedziałki, środy
i czwartki, natomiast w pozostałe dni mogą w godzinach pracy biur składać jedynie pisma oraz zgłaszać awarie. Do Państwa dyspozycji są też specjalne adres e-mail.

• BOK NR 1
ul. św. Antoniego 19, 50-073 Wrocław,
rejon A, B,
bok1@zzk.wroc.pl
tel. 71 344-32-52, 341-89-30,342-19-63

• BOK NR 2
ul. Otwarta 3-5, 50-212 Wrocław,
rejon H, I,
bok2@zzk.wroc.pl
tel. 71 328-99-11, 328-99-13,328-99-15,

• BOK NR 3
ul. Karola Miarki 7, 50-306 Wrocław,
rejon F,G
bok3@zzk.wroc.pl
tel. 71 77-24-250, 77-24-262, 77-24-253,

• BOK NR 5
ul. Brzeska 8-10, 50-430 Wrocław,
rejon Ł
bok5@zzk.wroc.pl
tel. 71 342-64-50, 341-59-84, 341-45-67,

• BOK NR 7
ul. Papiernicza 9 -10 , 54-134 Wrocław,
rejon R
bok7@zzk.wroc.pl
tel. 71 771 91 30, 771 91 31, fax 71 771 91 36

• BOK NR 9
ul. Hallera 149, 53 – 203 Wrocław
rejon S, U
bok9@zzk.wroc.pl
tel. 71 360-11-27, 360-11-28, 360-11-71,

• BOK NR 10
ul. Gajowicka 96A , 53 – 422 Wrocław
rejon O, P, T
bok10@zzk.wroc.pl
tel. 71 338-00-52, 361-87-38,