Skargi i wnioski przyjmowane są we wszystkich siedzibach i we wszystkich biurach obsługi klienta ZZK. Kierownicy komórek organizacyjnych przyjmują od mieszkańców skargi i wnioski w środy od godziny 12.00 do 15.00 w swoich miejscach urzędowania.
Mieszkańcy Wrocławia – w ramach zgłaszanych skarg, po uprzednim zapisaniu się na spotkanie – są przyjmowani w siedzibach ZZK przez:

zastępcę dyrektora ds. nadzoru właścicielskiego – Lucynę Bettę w środy od godz. 12.00 do 15.00
w siedzibie przy ul. św. Elżbiety 3,

zastępcę dyrektora ds. ekonomicznych głównego księgowego – Dawida Smolkę w środy od godz. 12.00 do 15.00
w siedzibie przy ul. św. Elżbiety 3,

zastępcę dyrektora ds. technicznych – Mariana Nowotyńskiego w środy od godz. 12.00 do 15.00, w siedzibie przy ul. Grabiszyńskiej 257,

zastępcę dyrektora ds. obsługi klienta i eksploatacji- Andrzeja Margielewskiego w środy od godz. 12.00 do 15.00, w siedzibie
przy ul. Gajowickiej 96A.

Zastępcy dyrektora przyjmują, rozpatrują i załatwiają skargi i wnioski w sprawach objętych zakresem działania nadzorowanych komórek organizacyjnych ZZK.
Dyrektor przyjmuje strony oraz rozpatruje skargi i wnioski w sprawach, których problematyka przekracza zakres nadzoru wykonywanego
przez Zastępców Dyrektora oraz gdy dotychczasowy sposób załatwienia skargi lub wniosku budzi zastrzeżenia.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij