Skargi i wnioski przyjmowane są we wszystkich siedzibach i we wszystkich biurach obsługi klienta ZZK. Kierownicy komórek organizacyjnych przyjmują od mieszkańców skargi i wnioski w środy od godziny 12.00 do 15.00 w swoich miejscach urzędowania.
Mieszkańcy Wrocławia – w ramach zgłaszanych skarg, po uprzednim zapisaniu się na spotkanie – są przyjmowani w siedzibach ZZK przez:
zastępcę dyrektora ds. nadzoru właścicielskiego – Lucynę Bettę w środy od godz. 12.00 do 15.00
w siedzibie przy ul. św. Elżbiety 3,
zastępcę dyrektora ds. ekonomicznych głównego księgowego – Dawida Smolkę w środy od godz. 12.00 do 15.00
w siedzibie przy ul. św. Elżbiety 3,
zastępcę dyrektora ds. technicznych – Mariana Nowotyńskiego w środy od godz. 12.00 do 15.00, w siedzibie przy ul. Grabiszyńskiej 257,
zastępcę dyrektora ds. obsługi klienta i eksploatacji- Andrzeja Margielewskiego w środy od godz. 12.00 do 15.00, w siedzibie
przy ul. Gajowickiej 96A.
Zastępcy dyrektora przyjmują, rozpatrują i załatwiają skargi i wnioski w sprawach objętych zakresem działania nadzorowanych komórek organizacyjnych ZZK.
Dyrektor przyjmuje strony oraz rozpatruje skargi i wnioski w sprawach, których problematyka przekracza zakres nadzoru wykonywanego
przez Zastępców Dyrektora oraz gdy dotychczasowy sposób załatwienia skargi lub wniosku budzi zastrzeżenia.