Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.Nr 64 poz.565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U.Nr 200 poz.1651) informujemy, iż Zarząd Zasobu Komunalnego uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dostarczanych dokumentów elektronicznych przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej.
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:
- posiadać konto użytkownika (osoby fizycznej lub prawnej) na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne,
- wypełnić formularz dostępny na platformir ePUAP przygotowany dla ZZK i w razie potrzeby dołączyć dokument
w formie załącznika w formacie DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF lub ZIP ( wielkość załączników nie może przekroczyć 3MB), - opatrzyć formularz bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikownego certyfikatu zgodnie z Ustawą
o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001 r.(Dz.U.Nr130 poz.1450).