W związku z kolejną falą zakażeń koronawirusem przypominamy, że bezpośrednia obsługa w naszych siedzibach i Biurach Obsługi Klienta jest zawieszona do odwołania. Pozostajemy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pracownicy Biur Obsługi Klienta ZZK, czekają na Państwa wiadomości e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. W przypadku awarii poza godzinami pracy Biur Obsługi Klienta do Państwa dyspozycji są telefony alarmowe. Adresy e-mail można znaleźć w zakładce kontakt na naszej stronie internetowej, lub klikając w link: https://zzk.wroc.pl/index.php/kontakt/

W sprawach związanych z saldem Państwa kont prosimy przesyłać zgłoszenia na adres en@zzk.wroc.pl. Z uwagi na charakter informacji, odpowiedzi będą przekazywane listownie.

W sprawach związanych z działalnością gospodarczą w gminnych lokalach użytkowych prosimy pisać na adres e-mail: wu@zzk.wroc.pl (umowy, przetargi) lub wn@zzk.wroc.pl (windykacja, lokale użytkowe, garaże, tereny zewnętrzne).

Przesyłając dokumenty pocztą tradycyjną lub elektroniczną prosimy o podawanie numeru telefonu. Przypominamy, że we wszystkich naszych siedzibach i Biurach Obsługi Klienta działają specjalne skrzynki w których można zostawić dokumenty dla naszych pracowników.

Wszystkim najemcom i partnerom dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij