W związku z trwającą pandemią i wprowadzanymi kolejnymi ograniczeniami przypominamy, że bezpośrednia obsługa w naszych siedzibach i Biurach Obsługi Klienta jest zawieszona do odwołania. Pozostajemy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem telefonów i poczty elektronicznej.

Pracownicy Biur Obsługi Klienta ZZK, czekają na Państwa telefony i wiadomości e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. W przypadku awarii poza godzinami pracy Biur Obsługi Klienta do Państwa dyspozycji są telefony alarmowe. Numery telefonów do biur i adresy e-mail można znaleźć w zakładce kontakt na naszej stronie internetowej, lub klikając w link: https://zzk.wroc.pl/index.php/kontakt/

W sprawach związanych z saldem Państwa kont prosimy przesyłać zgłoszenia na adres en@zzk.wroc.pl. Z uwagi na charakter informacji, odpowiedzi będą przekazywane listownie.

W sprawach związanych z działalnością gospodarczą w gminnych lokalach użytkowych prosimy pisać na adres e-mail: wu@zzk.wroc.pl (umowy, przetargi)
lub wn@zzk.wroc.pl (windykacja, lokale użytkowe, garaże, tereny zewnętrzne).

Przesyłając dokumenty pocztą tradycyjną lub elektroniczną prosimy o podawanie numeru telefonu. Przypominamy, że we wszystkich naszych siedzibach i Biurach Obsługi Klienta działają specjalne skrzynki w których można zostawić dokumenty dla naszych pracowników.

Wszystkim najemcom i partnerom dziękujemy za zrozumienie i współpracę.